2273 DP Voorburg
Stuurt u ons een e-consult
Let op : 1 klacht = 1 consult = 10 min !
U kunt online geen afspraak meer inplannen, dit was een trial en had niet het gewenste effect.
U kunt tussen 8:00-11:00 uur bellen naar de praktijk voor het maken van een afspraak of het aanvragen van een huisbezoek.
Als u belt voor een afspraak zal de assistente u altijd vragen naar de aard van uw klacht. Als het echt dringend is, zal zij nog voor dezelfde dag een afspraak voor u maken. De assistente heeft genoeg ervaring en opleiding om het spoedeisende karakter van uw vraag in te schatten.
Een consult duurt 10 minuten en is meestal genoeg voor het bespreken van één klacht.
Er wordt elke dag spreekuur gehouden door de huisartsen. We werken alleen op afspraak. Eenvoudige vragen kunnen vaak ook telefonisch beantwoord worden door de assistente of u kunt gebruik maken van het telefonisch spreekuur met de dokter. U hoeft dan niet naar de praktijk te komen. Een afspraak voor het telefonische spreekuur met de dokter loopt ook via de assistente. Zij noteert uw vraag of klacht en vertelt u wanneer u daarover door de huisarts wordt teruggebeld. Mocht u fysiek niet in staat zijn om naar het gewone spreekuur te komen dan kan de huisarts ook een huisbezoek bij u afleggen.
Als u meerdere klachten heeft, of meer tijd denkt nodig te hebben kunt u dit aangeven bij de assistente. Dit geldt ook als er bij u een chirurgische ingreep moet plaatsvinden. De assistente zal dan meer tijd voor u inplannen.
Voor Wie?
Een huisbezoek is bedoeld voor mensen die lichamelijk echt niet in staat zijn naar het gewone spreekuur op de praktijk te komen. Bijvoorbeeld omdat u te ziek, (tijdelijk) gehandicapt of slecht ter been bent. Een huisbezoek moet van te voren worden aangevraagd bij de assistente. Zij maakt een afspraak voor u in de agenda van de huisarts. Voor het aanvragen van huisbezoeken gelden vaste tijden. Houdt u daar alstublieft rekening mee.
Als het maar enigszins mogelijk is om wel naar de praktijk te komen, adviseren wij u dat toch te doen. De behandelingsmogelijkheden in de praktijk zijn veel groter dan bij u thuis. Vaak zal de huisarts u beter en sneller kunnen helpen in de praktijk.
U kunt tussen 8:00-11:00 uur bellen naar de praktijk voor het maken van een afspraak of het aanvragen van een huisbezoek.
Het kan altijd gebeuren dat u de afspraak niet door kunt of wilt laten gaan. Belt u in dat geval tenminste 24 uur van tevoren en geef door dat u niet kunt komen.
Een andere patiënt kan dan in uw plaats ingepland worden.
Bij spoedeisende klachten of verwondingen hoeft u niet eerst een afspraak te maken. U kunt direct naar de praktijk komen. Het is wel het beste om even vantevoren te bellen zodat de huisarts rekening kan houden met uw komst of kan hij een huisbezoek in overweging nemen.
Buiten onze openingstijden kunt u contact opnemen met de huisartsenspoedpost van Hadoks Acute Zorg als u dringend een huisarts nodig heeft. Dit geldt alleen voor spoedgevallen waarbij medische hulp niet kan wachten tot het eerstvolgende spreekuur van uw eigen huisarts.
Sneller geholpen worden? Vul eerst de vragen in op de website van Hadoks. U krijgt direct advies en, als het nodig is, belt de spoedpost u terug.
Liever zelf bellen? Neem contact op via 070-3469669.
Houd uw BSN-nummer en actueel medicatieoverzicht bij de hand bij het bellen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.
Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
Je (huis)arts en apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.